新闻首页 行业资讯 产品纵览 机友会 招标信息 工程信息 每周话题 热点专题 高端访谈 基建投资

匠心开拓道路 创新引领未来——泉工股份携德国策尼特闪耀2018上海宝马展

2018-11-29 17:08:25
字体大小:

智造愿景,纵横大观!2018年11月27-30日,备受关注的bauma CHINA(第九届中国国际工程机械、建材机械、矿山机械、工程车辆及设备博览会)在上海新国际博览中心盛大举行。来自全球38个国家和地区的3000余家企业踊跃参展,竞相展现各自的创新产品与技术。福建泉工股份有限公司携策尼特1500、策尼特940以及ZN900三款行业顶尖混凝土砌块设备精彩亮相展会,彰显行业领军风范。

匠心开拓道路 创新引领未来——泉工股份携德国策尼特闪耀2018上海宝马展

行业重器亮相 引爆全场焦点

作为全球砖机行业的最顶尖的混凝土砌块设备,由于运输不便,策尼特1500的身影很少出现在各大展会上,许多行业内人士对策尼特1500早有耳闻,却无缘得见真身。在此次宝马展上,泉工股份不惜重金,将策尼特1500带来现场,揭开了神秘的面纱。庞大的身躯,充满工业美感的外型,一经亮相便吸引了全场的目光,成为展会现场的焦点。

匠心开拓道路 创新引领未来——泉工股份携德国策尼特闪耀2018上海宝马展

策尼特1500全自动砌块成型机,是德国策尼特融合65年制造技术与经验而成的核心产品。在设计上,打破了固有思维的束缚,大量使用高质量螺钉连接件,使策尼特1500具有超低维修率和故障率,大大缩短了易损件的更换时间。同时搭载多种前沿智能设备及系统,包括自动诊断系统、伺服振动系统和自动快速换模系统等等,能给予操作人员全方位的支持。

匠心开拓道路 创新引领未来——泉工股份携德国策尼特闪耀2018上海宝马展

匠心开拓道路 创新引领未来——泉工股份携德国策尼特闪耀2018上海宝马展

在砌块生产方面,策尼特1500最大生产面积达1320×1150mm,可大规模生产几乎所有市面上使用的空心砖、路面砖、透水砖、路沿石及水工砖等混凝土产品。同时,策尼特1500对原材料具有良好的适应性,能适应以建筑垃圾、工业废料、矿山废渣等固体废弃物作为原材料的要求,契合当前社会对新型绿色环保建材的需求。在行业内,策尼特1500甚至有“印钞机”的别称,只因其超高的生产效率、优良的产品质量和几乎囊括所有的产品种类,只要上线生产,就能源源不断地带来效益。

匠心开拓道路 创新引领未来——泉工股份携德国策尼特闪耀2018上海宝马展

在宝马展现场,策尼特1500在其他砖机的陪衬下如众星拱月,不断吸引着参加展会的业内人士前来参观。不论是国内还是海外客户,之前都对策尼特1500有所耳闻,此次在宝马展一睹真容,纷纷赞叹不已。一位来自内蒙古赤峰的泉工老客户,曾购买过策尼特844、ZN1000等泉工设备,对泉工股份的产品质量十分信任,对策尼特1500也早已倾心,这次宝马展再次考察,在设备旁流连许久,终于订购策尼特1500,决心让自己的事业更上一层楼。

匠心开拓道路 创新引领未来——泉工股份携德国策尼特闪耀2018上海宝马展

四海宾客纷至 订单络绎不绝

这次2018上海宝马展,不仅是机械行业的盛会,也是老朋友们的相聚。泉工股份董事长傅炳煌与总经理傅鑫源亲临现场,招待来自全球的老朋友们。中国砂石协会会长胡幼奕,在展会刚刚开始就来到了泉工股份的展位。作为泉工股份的老朋友,胡会长对泉工设备一直青眼有加,泉工设备智能创新、绿色环保的特点也与胡会长一直秉持的行业发展理念不谋而合。胡会长与傅炳煌董事长在现场进行了交流,并祝愿泉工股份这次宝马展旗开得胜,收获满满。

匠心开拓道路 创新引领未来——泉工股份携德国策尼特闪耀2018上海宝马展匠心开拓道路 创新引领未来——泉工股份携德国策尼特闪耀2018上海宝马展匠心开拓道路 创新引领未来——泉工股份携德国策尼特闪耀2018上海宝马展匠心开拓道路 创新引领未来——泉工股份携德国策尼特闪耀2018上海宝马展

非洲地区向来是泉工股份海外销售的重点区域之一,这次宝马展亦有众多的非洲客人来到现场。一位来自索马里的客户,在过去九年里购买了八台泉工设备,正是这些泉工设备的引入,使其成为一跃索马里混凝土行业的巨头。这次宝马展,客户签下了价值千万的订单,他表示,泉工股份的产品值得信赖,是他扩大生产规模的首选。此外,津巴布韦、沙特等地的老客户也纷纷前来拜访,交流探讨哪一款泉工股份设备更适合他们。

匠心开拓道路 创新引领未来——泉工股份携德国策尼特闪耀2018上海宝马展匠心开拓道路 创新引领未来——泉工股份携德国策尼特闪耀2018上海宝马展

除了与老朋友们相聚,宝马展更是结识新朋友的最佳平台。不仅泉工股份的国内、海外业务人员全体出动,泉工股份与德国策尼特的工程师也来到现场,作为设备的设计者,他们对每一个细节都了如指掌,从最专业的技术角度出发,为每一位客户答疑解惑。无论之前是否知道泉工股份与德国策尼特,通过与他们交流,每一位客户都能获得最满意的答案。

匠心开拓道路 创新引领未来——泉工股份携德国策尼特闪耀2018上海宝马展匠心开拓道路 创新引领未来——泉工股份携德国策尼特闪耀2018上海宝马展

除了三台焦点设备,泉工股份的展位上,形状多变、色彩绚丽的砖样也吸引着参观者的眼球,许多行业外人士在路过泉工展位时驻足观赏,不时发出疑问“这种砖是什么作用?”、“你们的设备这种砖也能造?”……泉工股份的业务员们,以热情和专业回答每一个问题,在参观者心目中留下极深的印象。

匠心开拓道路 创新引领未来——泉工股份携德国策尼特闪耀2018上海宝马展匠心开拓道路 创新引领未来——泉工股份携德国策尼特闪耀2018上海宝马展

作为全亚洲乃至最世界最具影响力的工程机械行业盛会,上海宝马展搭建起企业与广大用户交流和互动的平台,对于促进工程机械行业更好地、健康地发展起到了积极的作用。在上海宝马展这个舞台上,泉工股份收获了掌声,也收获了进步的动力。每一届宝马展,都能看到泉工股份前进的脚步,都能看到不一样的泉工股份。泉工股份将以匠心开拓道路,以创新引领未来,把最优质的产品和服务带给全球客户,为“中国制造2025”贡献力量!

匠心开拓道路 创新引领未来——泉工股份携德国策尼特闪耀2018上海宝马展匠心开拓道路 创新引领未来——泉工股份携德国策尼特闪耀2018上海宝马展

Ingenuity carves the road, innovation leads the future --QGM with German Zenith stand out in 2018 Shanghai Bauma Fair

Wisdom to create vision, and take a panoramic view of the situation! On November 27-30, the great concern Bauma China (the 9th China International Construction Machinery, Building Materials Machinery, Mining Machinery,Engineering Vehicles and Equipment Expo) was held at the Shanghai New International Expo Center. More than 3,000 companies from 38 countries and regions around the world participated in the exhibition, to exhibit their advanced products and technologies. QGM Group brought the top three concrete block machines(Zenith 1500, Zenith 940 and ZN900CG) to show their leadership positionin block making machine industry.

Showing advanced equipment Attracting audiences focus

The Zenith 1500 is rarely showed in major exhibitions due to the inconvenient transportation, although Zenith 1500is the top machine in the global block making machine industry. Many people already heard about the Zenith 1500, but they have no chance to see it. However, at this Bauma Fair,QGM Group spend lots of money on bringing Zenith 1500 to this exposition. The huge body and the beautiful appearance of Zenith 1500 attracted the attention of the audience and became the focus of the exhibition.

 

The Zenith 1500 fully-automatic block making machine is the core product of German Zenith's 65 years of manufacturing technology and experience.In design, Zenith 1500 breaks the bondage of the inherent thinking and uses alarge number of high-quality screw connectors, which makes Zenith 1500 have low maintenance rate and failure rate, greatly shortens the replacement time of wearing parts. At the same time, Zenith 1500 equipped with a variety of latest intelligent devices and systems, including automatic diagnosis systems, servo vibration systems and automatic quick change-mould systems, which can give operators all-around support.

 

In terms of block production, Zenith 1500 have a maximum production area of 1320x1150mm, which can be used for large-scale production of all kindsof concrete products such as hollow blocks, pavers, permeable bricks,curbstones and hydraulic blocks. At the same time,Zenith1500 have good adaptability to raw materials and can meet the requirements of using solid waste such as construction waste, industrial waste and mine wasteas raw materials, which is the current demand for new green building materials.In the industry, the Zenith 1500 also have the nickname of “banknote printing machine”, because of its high production efficiency, excellent product qualityand can make almost all kinds of products, as long as the machine is running,the users can get profit continuously.

 

At the Bauma Fair, the Zenith 1500 was adorned by other block making machines, and constantly attracted people from the industry to participate inthe exhibition. Whether domestic or overseas customer heard Zenith 1500 before,but still amazed by it. An old customer from Chifeng, Inner Mongolia, has purchased Zenith 844, ZN1000 and other QGM machines, and he trusts QGM products deeply. He ordered the Zenith 1500 at Bauma Fair to expand his business.

 

Customers coming from allover the world QGM Group Getting manyorders

2018 Shanghai Bauma Fair not only a grand event in the machinery industry, but also a party for old friends. Mr. Fu Binghuang, Chairman of QGM Group and General Manager Mr. Fu Xinyuan participate the fair to entertain old friends from all over the world. Mr. Hu Youyi, president of China Sandstone Association, came to QGM booth at the beginning of the exhibition. As an old friend of QGM, Mr. Hu Youyi has always been interested in QGM equipment. The characteristics of intelligent innovation and green environmental protection of QGM equipment coincide with the industry development philosophy that Hu Huichang has always up held. Therefore, Mr. Hu and Chairman Fu Binghuang communicated at the exposition, and Mr. Hu wished QGM Group would be successful at this fair.

 

The African region has always been a key area for the overseas sales of QGM, and many African customers came to QGM booth at the Bauma Fair. Acustomer from Somalia has purchased eight sets of QGM equipment in the pastnine years. He became a giant in the Somali concrete industry because QGM machines. At the Bauma Fair, the customer placed another order worth tens of millions. He said that the products of QGM are reliable and would be the first choice for him to expand his business. In addition, old customers in Zimbabwe,Saudi Arabia and other places have come to visit and exchange ideas.

 

Besides meeting old friends, the Bauma Fair also the best platformto meet new people. Domestic and overseas sales, engineers of QGM Group came to this Fair. Zenith Engineers as the designers of the equipment, they knew every detail, they answer each customer's questions from the most professional technical point of view. Every customer can get the most satisfying answer.

 

In addition to the three sets of outstanding equipment, QGM booth has a variety of blocks that attract visitors’ attention. Many outside industry person stop to watch the machines while passing through the booths--“What’s thefunction of this block?”, “What kind of block does the machine can make?”...The salesmen of QGM answered each question with enthusiasm and professionalism,left a deep impression on the visitors.

 

Shanghai Bauma Fair, as the most influential event in the construction machinery industry in Asia and the world, has established a platform for communication and interaction between enterprises and users, which has played a positive role in the development of the construction machinery industry. On this Bauma Fair, QGM gained applause and momentum for progress.Every Bauma Fair, you can see the footsteps of QGM. QGM will develop the road with ingenuity, lead the future with innovation, bring the best products and services to customers around the world, and contribute to “Made in China 2025”!

微信小程序二维码

微信扫一扫,打开小程序查看新闻

下载机友会App二维码

扫码下载机友会APP
或各大应用市场搜索“机友会”下载

路面机械网公众号二维码

获取更多资讯
扫码关注路面机械官方微信

标签: 泉工

链接地址:https:news.lmjx.net/2018/201811/2018112917082570.shtml

新闻投稿:news@lmjx.net

相关报道

策尼特回访之旅——第五站:山西大地华基建材科技有限公司

策尼特回访之旅——第五站:山西大地华基建材科技有限公司

由河南北上,跨过黄河,来到汾水之滨,就是策尼特回访之旅的最后一站——临汾。在临汾,有一家泉工股份的老客户正在等待德国策尼特高级工程师Cesarek的到来。‍山西大地华基建材科技有限公司成立于2009年,是专业从事建筑垃圾及工业尾矿回收与资源化利用、绿色混凝土、装配式住。

[详情]

引领产业发展 泉工股份固废综合利用技术获最具投资价值创新技术奖!

引领产业发展 泉工股份固废综合利用技术获最具投资价值创新技术奖!

5月18日至19日,2019京津冀及周边地区工业固废综合利用高层论坛在北京隆重举行,来自国家有关部委、地方政府领导、科研单位和企业代表600余人参加了会议。福建泉工股份有限公司作为固废综合利用领军企业受邀参会并发表演讲。本次论坛旨在实现政产学研用资紧密融合,促进工业固废综合利用科技成果产业化,推动绿。

[详情]

策尼特回访之旅:第四站——禹州市恒泰水泥制品有限公司

策尼特回访之旅:第四站——禹州市恒泰水泥制品有限公司

中原大地,黄河奔流。河南历来是泉工股份设备销售的重点区域,这里有多台泉工设备在日夜运行,为中原大地的建设添砖加瓦。德国策尼特高级工程师Cesarek回访之旅的第四站,就来到了河南禹州。‍禹州市恒泰水泥制品有限公司是一家年轻的企业,创立于2018年,主要从事水泥制品、道砖、透水砖、排水管及装配。

[详情]

最高奖项! 泉工股份荣获法国巴黎国际发明技术金奖

最高奖项! 泉工股份荣获法国巴黎国际发明技术金奖

4月27日-5月8日,第118届巴黎国际发明展览会在法国巴黎市凡尔赛门国际展览中心举行,本届展览会有来自23个国家和地区的542项发明项目参加。应主办方法国发明与制造者协会邀请,中国发明协会组织了33项发明技术参加展示展评,福建泉工股份有限公司申报的“一种智能移动式免托板多层生产砌块成型。

[详情]

成就中国高端模具制造商 福建泉工模具有限公司正式成立

成就中国高端模具制造商 福建泉工模具有限公司正式成立

5月11日,福建泉工模具有限公司正式挂牌成立,传承泉工股份40年经营理念,以成就“中国高端模具制造商”为目标,为客户提供国际水准的高端优质砖机模具。‍泉工模具董事长陈鸿江发表致辞,他表示,泉工模具相比国内同行,在技术、生产和销售都拥有优势,未来将在满足本集团模具需求的。

[详情]

泉工:策尼特回访之旅——第三站:安徽省天路公路桥梁养护有限责任公司

泉工:策尼特回访之旅——第三站:安徽省天路公路桥梁养护有限责任公司

合肥,古称庐州,素有“江南之首”、“中原之喉”的美誉。自上世纪以来,泉工股份就多次将设备销售至合肥,目前仍有多台设备在运行中。5月4日,策尼特回访之旅的第三站,就来到了合肥。安徽省天路公路桥梁养护有限责任公司坐落于合肥市经济技术开发区意大利工业园,是一。

[详情]

沙特KICE机械举办产品推介会 泉工策尼特备受瞩目

沙特KICE机械举办产品推介会 泉工策尼特备受瞩目

2015年至今,在市场经济环境不景气的情况下,泉工携手德国策尼特逆流而上,成为砖机行业聚焦点。策尼特设备以高配置,稳定性强,寿命长闻名砖机业界;泉工设备则以德国技术,中国制造,高性价比,深受新老客户喜爱。至今,泉工策尼特设备活跃在世界各个角落,现有客户超过10,000家,仅在沙特就有超过3000台运。

[详情]

创新变革引领行业绿色发展 泉工股份亮相全国墙委会2019年会

创新变革引领行业绿色发展 泉工股份亮相全国墙委会2019年会

5月9日至10日,全国墙材革新工作委员会2019年会暨绿色发展论坛在重庆举行,来自国内外的400多位政府相关部门领导、专家学者、企业家及行业从业人员参加了研讨会。会上,福建泉工股份有限公司副总经理傅国华作题为《固体废弃物综合利用制高附加值产品的研究》的报告,引起了与会代表的普遍关注。傅国华详细阐述了。

[详情]

春意藏,夏初长,泉工股份祝您好运一“夏”!

春意藏,夏初长,泉工股份祝您好运一“夏”!

立夏是农历二十四节气中的第七个节气,夏季的第一个节气,表示盛夏时节的正式开始,太阳到达黄经45度时为立夏节气。斗指东南,维为立夏,万物至此皆长大,故名立夏也。‍春意藏,夏初长,风暖人间草木香。立夏之日,泉工股份祝您好运一“夏”!(本文来自泉工机械 )。

[详情]

策尼特回访之旅——第二站:建华建材(安徽)有限公司

策尼特回访之旅——第二站:建华建材(安徽)有限公司

5月2日,当人们在享受难得的小长假时,泉工股份德国策尼特高级工程师Maik Peter Cesarek却马不停蹄,继续着他的回访之旅。旅程的第二站,来到了安徽芜湖。建华建材是国内最大的混凝土制品与技术综合服务商之一,这次回访的,正是其位于安徽的生产基地——建华建材(安徽)有限。

[详情]